Ceres Restaurant Design & Construction

Location : Gheytariteh, Tehran  |  Area : 350 m²   |  Function : Restaurant |  Condition :  Designed & Constructed

Architectural Design Team : Reza Eslami , Mojtaba Morhosseini  |  Modeling & Rendering : Amin Rezazadeh  |  Construction : Dash Office  |  Construction Manager : Emad Jourabloo & Saied Dorostkar

This project focused on the interior design and renovation of a 350-square-meter space for setting up a European-style restaurant. As the first branch of this restaurant, we were tasked with not only designing the interior but also establishing the brand identity based on the target clientele and menu. After developing the restaurant’s identity, we identified key brand concepts that guided the interior design. These keywords included: brightness, growth and nature, security and calmness, a welcoming yet subtly luxurious atmosphere. These principles translated into the interior design through the use of a light color palette, natural materials like wood, maximum incorporation of natural light and greenery, warm, soft, and targeted lighting, and graphic elements evoking plants and growth.

طراحی و اجرای کافه رستوران اروپایی سِرِس

 موقعیت : تهران، بلوار 35 متری قیطریه  |  متراژ : 350 متر مربع  |  تعداد طبقه : یک طبقه  |  کاربری: رستوران  |  وضعیت: طراحی و اجرا شده و در حال بهره برداری

تیم طراحی معماری : رضا اسلامی، مجتبی میرحسینی  |  همکاران طراحی : امین رضا زاده، یاسمن علی اکبر زاده، سعید درستکار، زهرا وکیلی  |  مدلسازی و رندرینگ : امین رضا زاده  |  طراحی تاسیسات :  سعید خداویران  |  مدیریت اجرا : شرکت دَش  |  سرپرست  اجرا : عماد جورابلو و سعید درستکار  |  طراحی هویت برند : مهسا محمد زاده

موضوع این پروژه طراحی داخلی و بازسازی یک فضای 350 متر مربعی به قصد تجهیز و راه اندازی یک رستوران با سبک غذاهای اروپایی بود. این اولین شعبه از این رستوران است و وقتی جهت طراحی داخلی به ما مراجعه شد میبایست قبل از طراحی داخلی، هویت این رستوران را بر اساس مشتری هدف و منوی غذا طراحی میکردیم. پس از طراحی هویت رستوران به کلید واژه هایی رسیدیم که سعی کردیم آنها را در طراحی داخلی منعکس کنیم. کلید واژه های برند عبارتند از : روشن، رویش و طبیعت، امنیت و آرامش ، صمیمی در عین حال کمی لوکس. این کلید واژه ها در معماری داخلی، استفاده از پالت رنگی روشن و متریال های طبیعی مانند چوب ، استفاده حداکثری از نور طبیعی و گیاهان طبیعی و سبز  و نورپردازی گرم و ملایم و هدفمند و استفاده از المان های گرافیکی که گیاه و رویش را تداعی کند ترجمه شد.

کافه رستوران اروپایی سرس